Klacht POSTNL: het niet bezorgen

Klachtnummer
# 386611
Gebruiker
helen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het niet bezorgen van aangetekend stuk aan mijn moeder van 85 pakket wordt gewoon niet bezorgd heb post nl gebeld krijg een dame die niet de Nederlandse taal machtig is, dit is geen reclame voor jullie waar ik te horen krijg dat er niets aan te doen is ,moet mijn moeder nu haar ziekenhuis afspraak afzeggen omdat u niet op tijd bezorgd er is dan zogenaamd bezorgd maar geen kaartje niets,8 euro weggegooid .
dank u post nl

De oplossing

het vanavond nog bezorgen zonder kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. U geeft aan dat een aangetekend pakket voor uw moeder niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het pakket niet is bezorgd. Ik kijk graag met u mee naar de status. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track en trace code van de zending

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen