Klacht POSTNL: Het niet leveren van diensten waar de wel geld voor vraagt

Flo

Het enige bedrijf in Nederland dat een vergoeding mag vragen voor diensten en niets hoeft aan te tonen van levering, of het volbrengen van een dienst. Elk bedrijf is verplicht een leveringsbewijs te tonen van een dienst of een service. Vastgelegd in de grondwet. Alleen PostNL behoudt zich het recht voor niets te hoeven aan tonen, tot aan de duurste service: aangetekend, kunnen zij doen en laten wat zij willen. Kan uw briefpost of pakketje dus straffeloos in een container of prullenbak verdwijnen en u staat volledig met lege handen. Zelfs met uw track en trace code.

Komt dan zogenaamd een onderzoek waar "toevallig en helaas" niet is uitgekomen.

PostNL mag dus wel postzegels en diensten aanbieden en hiervoor geld vragen, maar hoeft daarna niets meer te doen of aan te tonen
voor u, van een levering, of het volbrengen van een dienst. Ben blij dat verder iedereen zich wel aan de wet moet houden in Nederland. Zou een leuke worden als je een midden klasser Mercedes of Audi zou aanschaffen en deze zouden ook zo werken.

Sorry wij kunnen niets doen, had u maar de duurste Audi of Mercedes moeten kopen. Uit het onderzoek naar uw Audi van € 50 K is helaas niets gekomen. Wij hebben ons "best" gedaan voor u.

Zich aan de wet gaat houden net zoals ieder bedrijf en ophoudt met consumenten en zakelijke klanten gigantisch duperen en opzadelen met onterechte gigantische kosten posten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de uitslag van een onderzoek naar een zending. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het spijt me dat de bezorging niet correct is verlopen en dat het onderzoek tevens geen positief resultaat heeft opgeleverd. Ik ben bang dat ik weinig aan de uitslag kan veranderen, maar ik wil graag met u meekijken Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de track en trace code van dit pakket? Of betreft het briefpost zonder code?

- Heeft u een casenummer van het betreffende onderzoek?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.