Klacht POSTNL: Het niet leveren van mijn clowsneus voor contactclown.

Tanja$Bas$Mollie1945?

Er is een pakje een rode clowns neus vanuit Amerika aangekomen. In een brief van jullie staat dat er te weinig informatie staat. Als ik die brief wil beantwoorden kom ik niet verder. Vul alles in maar verzenden ho maar. Ik heb al eens een pakje vanuit Amerika gehad, dit hebben jullie zelf open gemaakt en een rekening gestuurd voor invoerkosten van ongeveer 20 euro. Het is gewoon een rode clowns neus die ik nodig hebben voor als contactclown te functioneren.

Mijn helpen om deze te versturen op een makkelijker manier. Of het open maken van het pakket en kijken wat er in zit. Dat hebben jullie de vorige keer ook gedaan. Ook als ik probeer om in de bijlage iets in te zetten kunt mij dat niet.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het invullen en retour sturen van het Bericht van Aankomst niet lukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u toch graag zo snel mogelijk uw pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de waarde van de inhoud niet direct te lezen of te herleiden was, hebben wij een Bericht van Aankomst verstuurd. Wij vragen u de waarde en inhoud op te geven, zodat wij kunnen regelen dat uw pakket bij wordt bezorgd. Het spijt me om te vernemen dat het verzenden van het formulier bij u niet is gelukt. Ik kan helaas niet achterhalen wat hiervan de oorzaak is en raad u aan voor de zekerheid de informatie via e-mail te versturen naar bva-imec@postnl.nl onder vermelding van uw kenmerk. Voeg alstublieft ook uw naam- en adresgegevens, telefoonnummer, inhoud en waarde van de zending mee en voeg de factuur toe. U ontvangt direct per e-mail de bevestiging van het digitaal ontvangen bericht van aankomst. Uw pakket zal gemiddeld na 2-4 werkdagen vanaf verwerking van uw informatie worden bezorgd.