Klacht POSTNL: Het niet leveren van mijn clowsneus voor contactclown.

Klachtnummer
# 426314
Gebruiker
Tanja$Bas$Mollie1945?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is een pakje een rode clowns neus vanuit Amerika aangekomen. In een brief van jullie staat dat er te weinig informatie staat. Als ik die brief wil beantwoorden kom ik niet verder. Vul alles in maar verzenden ho maar. Ik heb al eens een pakje vanuit Amerika gehad, dit hebben jullie zelf open gemaakt en een rekening gestuurd voor invoerkosten van ongeveer 20 euro. Het is gewoon een rode clowns neus die ik nodig hebben voor als contactclown te functioneren.

De oplossing

Mijn helpen om deze te versturen op een makkelijker manier. Of het open maken van het pakket en kijken wat er in zit. Dat hebben jullie de vorige keer ook gedaan. Ook als ik probeer om in de bijlage iets in te zetten kunt mij dat niet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het invullen en retour sturen van het Bericht van Aankomst niet lukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u toch graag zo snel mogelijk uw pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat de waarde van de inhoud niet direct te lezen of te herleiden was, hebben wij een Bericht van Aankomst verstuurd. Wij vragen u de waarde en inhoud op te geven, zodat wij kunnen regelen dat uw pakket bij wordt bezorgd. Het spijt me om te vernemen dat het verzenden van het formulier bij u niet is gelukt. Ik kan helaas niet achterhalen wat hiervan de oorzaak is en raad u aan voor de zekerheid de informatie via e-mail te versturen naar bva-imec@postnl.nl onder vermelding van uw kenmerk. Voeg alstublieft ook uw naam- en adresgegevens, telefoonnummer, inhoud en waarde van de zending mee en voeg de factuur toe. U ontvangt direct per e-mail de bevestiging van het digitaal ontvangen bericht van aankomst. Uw pakket zal gemiddeld na 2-4 werkdagen vanaf verwerking van uw informatie worden bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen