Klacht POSTNL: het niet nakomen van afspraken en de arrogante houding!

Anewor2019

bestelling (bed) zou zaterdag bezorg worden, was storing dus geen bezorging. afspraak gemaakt voor maandag, bezorger komt niet eens opdagen! terwijl we wel een bevestiging mail en sms hebben ontvangen! dinsdag gebeld voor extra rit , is ''niet gelukt''. afspraak gemaakt voor woensdag , VOOR 20.00 uur i.v.m echo, bezorging tussen 17.30 en 19.30 .... serieus?! wat een slechte service en wat een arrogantie bij medewerkers!! ik vertel dat mijn vriendin zwanger is en op de bank moet slapen door het niet leveren van het bed en de reactie is ... ''ja, da's vervelend'' !!!! wat??? belachelijk!!

ik eis een oprecht excuus en ik hoop dat ze snappen dat ik dus geen bezorgkosten ga betalen voor deze slordige en slechte service!! ik zal nooit meer een belangrijk pakket meegeven met deze bezorgservice. ik vind het belachelijk dat het zo moeilijk is om een bed te bezorgen! en op het moment dat wij een week achter hun aan moeten bellen raakt mijn begrip op.

Geachte heer, mevrouw,

Mijn excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is, wanneer het om een bed gaat en uw vriendin nu op de bank moet slapen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van dit pakket? Of betreft het een levering die via Extra@Home verloopt?

Als dit via Extra@Home wordt afgeleverd dan adviseer ik u om contact op te nemen met deze klantenservice. Dit is wel onderdeel van PostNL, maar ze hebben een eigen administratie waar ik geen inzage in heb. Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Mocht het om reguliere bezorging gaan zie ik uw reactie graag tegemoet. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.