Klacht POSTNL: het niet nakomen van afspraken en de arrogante houding!
Details
Klacht
bestelling (bed) zou zaterdag bezorg worden, was storing dus geen bezorging. afspraak gemaakt voor maandag, bezorger komt niet eens opdagen! terwijl we wel een bevestiging mail en sms hebben ontvangen! dinsdag gebeld voor extra rit , is ''niet gelukt''. afspraak gemaakt voor woensdag , VOOR 20.00 uur i.v.m echo, bezorging tussen 17.30 en 19.30 .... serieus?! wat een slechte service en wat een arrogantie bij medewerkers!! ik vertel dat mijn vriendin zwanger is en op de bank moet slapen door het niet leveren van het bed en de reactie is ... ''ja, da's vervelend'' !!!! wat??? belachelijk!!Gewenste oplossing
ik eis een oprecht excuus en ik hoop dat ze snappen dat ik dus geen bezorgkosten ga betalen voor deze slordige en slechte service!! ik zal nooit meer een belangrijk pakket meegeven met deze bezorgservice. ik vind het belachelijk dat het zo moeilijk is om een bed te bezorgen! en op het moment dat wij een week achter hun aan moeten bellen raakt mijn begrip op.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.