Klacht POSTNL: Het niet op tijd ontvangen van mijn pakket

Klachtnummer
# 611871
Gebruiker
M.W. Rog
Datum
1 reactie

Details

Klacht

krijg net te horen dat mijn pakket dat ik vandaag kon afhalen bij een afhaalpunt, een Primera winkel, niet doorgaat vanwege gesloten verklaring. de winkel is gewoon open. het pakket werd ook al twee dagen geleden retour gestuurd vanwege beschadiging. Balen want ik heb het morgen nodig

Gewenste oplossing

zorgen dat het vandaag afgehaald kan worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zoals telefonisch met u te hebben besproken is het pakket retour geleverd bij de afzender vanwege schade aan de inhoud. Mijn oprechte excuses dat u in de veronderstelling was dat het bij u zou worden geleverd. Ik wil u dan ook adviseren om contact met de afzender op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen