Klacht POSTNL: Het niet op tijd ontvangen van mijn pakket

M.W. Rog

krijg net te horen dat mijn pakket dat ik vandaag kon afhalen bij een afhaalpunt, een Primera winkel, niet doorgaat vanwege gesloten verklaring. de winkel is gewoon open. het pakket werd ook al twee dagen geleden retour gestuurd vanwege beschadiging. Balen want ik heb het morgen nodig

zorgen dat het vandaag afgehaald kan worden

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch met u te hebben besproken is het pakket retour geleverd bij de afzender vanwege schade aan de inhoud. Mijn oprechte excuses dat u in de veronderstelling was dat het bij u zou worden geleverd. Ik wil u dan ook adviseren om contact met de afzender op te nemen.