Klacht POSTNL: Het niet regulier kunnen bezorgen van een pakket.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391536
Gebruiker
Gymsmurf77
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket gevonden in de tuin nadat de app zei dat de er post was afgegeven terwijl we niet thuis waren. Oftewel, het pakket is over ons 1.80m hoge hek gegooid.

De oplossing

Aan de bezorger kunnen vragen of hij zijn werk nog met plezier doet en anders of hij het niet leuker vindt om achter de vuilniswagen aan te lopen, dan kan hij wel gooien met andermans spullen.
Overigens moet ik nog controleren of ik schade heb aan de inhoud van mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket over het hek heeft gegooid. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard niet de bedoeling dat de bezorger uw pakket over het hek heen gooit. Mijn excuses dat dit in uw geval wel gebeurd is. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gymsmurf77
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing is een gesprek door de leidinggevende met de bezorger zonder terugkoppeling. Ik wil juist wel een terugkoppeling, dat hoeft niet in detail maar kan wel in grove lijnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen