Klacht POSTNL: Het overdragen van een ingeklaard pakket is al jaren een probleem bij PosNL

Andreas_Jerphanion

Ik vertegenwoordig inmiddels een paar honderd mensen aangaan het niet overdragen van pakketten vanaf de douane aan PostNL
Ik wacht op pakket LT017354515NL
Men hoeft het nummer niet weg te halen gelet het geen waarde heeft.
We zijn de klachten aan het bundelen om daarna stappen te ondernemen tegen PostNL

Zorgen dat het pakket eindelijk hierheen komt.
En niet mij doorverwijzen naar de verkoper in China.
Het is al door de douane ingeklaard en staat al weken klaar om overgedragen te worden aan PosNL.

Bijlagen

Omgekeerde wereld, dus ik mag nu Chinees gan praten om een pakje wat jullie niet kunnen scannen. Tja.... Zo ging dat ook met 5 pakketten in 2017 wat mij 450, euro heeft gekost. Ik stuur mijn klacht wel door naar Radar en Kassa.

Andreas_Jerphanion
    Mijn gegevens staan ook op mijn website, dus dat mag men gewoon laten staan.
    Ik verschuil me niet achter een bureau.
    Men kan ook contact opnemen via mijn Facebook Andreas Jerphanion met 5000 vrienden en honderden volgers, gekoppeld aan meerdere pagina`s, groepen en meer.
    Of neem contact op via mail ivm andere klachten die al verzameld zijn.
    Anders gaan ze richting Radar en mijn website.
    Ik ben al heel vaak in conflict geweest met PostNL (vanaf 2017), en nog steeds heeft men de zaakjes niet op orde.
    Dat heeft me zelfs honderden euro`s gekost in Januari 2017.
    Het moet maar eens een keer klaar zijn.

Uiteraard snap ik dat u graag dit pakket toch nog zo snel mogelijk ontvangt. Ik heb er even naar gekeken en het lijkt erop dat de zending een laatste scan heeft gehad in ons systeem op 16 april. Deze scan geeft aan dat de barcode niet leesbaar is en dat dit met de hand gecontroleerd zal worden. Helaas heb ik vervolgens geen nieuwe scans meer in ons systeem, waardoor ik helaas nu niet kan achterhalen wat er precies met de zending aan de hand is.

Ik raad u daarom toch aan om contact op te nemen met de afzender. Zij zijn de opdrachtgever van de zending en kunnen daarom volgens de internationale verzendvoorwaarden als enige een onderzoek opstarten via de postorganisatie waarmee zij het hebben verzonden. Als dit een aangetekend pakket was geweest dan was dit een ander verhaal geweest, maar dat is bij deze zending helaas niet het geval.