Klacht POSTNL: Het pakket is al 2 weken in Nederland maar wordt niet verzonden.

Klachtnummer
# 364618
Gebruiker
Noa A
Datum
1 reactie

Details

De klacht






Tracking number: LL139515818CN Logistics: ePacket

2019-04-20 11:34:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSAArrival at Sorting Center
2019-04-15 08:37:59 FuJianShengFuZhouShi 35022200Arrival at Sorting Center
2019-04-14 03:00:53 GuangDongShengGuangZhouShi 51040034Despatch from Sorting Center

Het pakket is al 2 weken in Nederland maar wordt niet verzonden.

De oplossing

Het pakket bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Graag wil ik dit toelichten.

    Ik kan me voorstellen dat u uw bestelling zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat ze meer informatie nodig hadden voor de inklaring van het pakket. Ik zie dat ze deze informatie in goede orde van u hebben ontvangen en dat de aangifte van het pakket succesvol is afgerond. Ik verwacht dat u nu spoedig een update zal gaan zien in de status.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?