Klacht POSTNL: Het pakket is kwijtgeraakt en niet bezorgd

Klachtnummer
# 320215
Gebruiker
Sophia-vandenberg
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 24 juli heeft mijn vriendin een pakketje voor me op de post gedaan en het is niet aangekomen. Mijn vriendin en ik hebben beide contact gehad met de klantenservice van postnl en er zou een onderzoek worden ingesteld om het pakket te vinden. Er zit track and trace op het pakket maar postnl kwam niet verder dan dat het vermist was en nu gebeurt er niets meer. Mijn vriendin heeft nogmaals gemaild met een dringend verzoek verder en beter onderzoek te doen maar hierop reageert postnl niet. Ik ben zwaar ontevreden en diep teleurgesteld in het bedrijf en hoop dat u mij verder kunt helpen.

De oplossing

Ik wil dat post nl het pakket zoekt en zorgt dat het alsnog bij mij terechtkomt.

4 reacties

  1. Auteur
    Sophia-vandenberg
    Datum
    Bijgevoegd track and trace site en de ontvangen mail over het onderzoek waarna niet meer gereageerd is.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van den Berg,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw vriendin een pakketje heeft verzonden en dat deze tot op heden niet is afgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat u beide erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Ik zie inderdaad dat er onderzoek is geweest naar uw zending. Uit onderzoek is gebleken dat het pakket vermist is geraakt in de distributie. Helaas is het pakket niet meer te vinden en is verder onderzoek niet mogelijk. Mocht uw vriendin nog meer informatie willen, dan kan zij altijd zelf contact opnemen met de klantenservice.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  3. Auteur
    Sophia-vandenberg
    Datum
    Beste Thera,

    Ik ben blij met deze nieuwe informatie. Betekent distributie bij de bezorging of in t distributiecentrum?
    Na meerdere malen aandringen komt deze nieuwe informatie pas naar boven, waarom is verder onderzoek niet mogelijk?

    Met vriendelijke groet,

    Sophia
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Berg,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Mijn collega bedoelde in dit geval tijdens het distributieproces. Waar het precies is mis gegaan, is niet duidelijk. Verder onderzoek is niet mogelijk omdat al het mogelijke is gedaan om uw zending te achterhalen. Spijtig genoeg heeft dit niets opgeleverd.
    Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen