Klacht POSTNL: het pakket is niet bezorgd

danny

pakket is bij de buren neergezet

ik had een groepenkast besteld en dit pakket is bij de buren neer gezet en ik heb wel bericht gekregen dat het bezorgd was

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat het pakket niet is bezorgd, maar u geeft ook aan dat het pakket bij de buren is neergezet. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De situatie is mij niet helemaal duidelijk. Heeft u het pakket wel in uw bezit inmiddels?

- Wat is de Track & Trace-code van uw pakket?

- Was u thuis op het moment van bezorgen en werkt uw bel goed?

- Is er een briefje achtergelaten?

- Wat is uw e-mailadres?

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw e-mail adres in goede orde ontvangen. Zou u ook nog antwoord kunnen geven op de andere vragen die hierboven zijn gesteld?

Ik zie uw reactie graag nog tegemoet.