Klacht POSTNL: Het pakket is spoorloos.

An

Ik heb een pakket op de post gedaan. Deze is nog steeds niet door jullie verstuurd. Het pakket is gescand door het PostNL-punt twee weken terug. En nog steeds is er niets mee gebeurd.

Het pakket moet gevonden worden bij Post NL en ze moeten zorgen dat het pakket verstuurd wordt of teruggestuurd wordt naar mij.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De barcode van de zending

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

An
    Goedemiddag,

Hierbij heb ik het Track en Trace nummer. Deze is: 3SEAIY345229343.
    Kunt u opsporen waar dit artikel is? Ik maak me ernstige zorgen! Ik stuurde het naar een bedrijf. Maar inmiddels duurt de levering zo lang dat u hem ook naar mijn huis mag terugsturen. Het pakket is namelijk nooit aangekomen...

Hartelijke groet,

André van Ittersum
    Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode 3SEAIY345229343. heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de oorspronkelijke afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.