Klacht POSTNL: Het pakket werd bij de voordeur achtergelaten terwijl er niemand thuis was.

Skirdneh

Pakket onbewaakt bij de voordeur achter gelaten.

Ik wil dat de bezorger hierop aangesproken wordt. En dat dit in het vervolg niet nog eens gebeurd. Deze keer heb ik mijn pakket netjes bij de voordeur gevonden. Ik verwacht niet dat dit nog een keer goed zal gaan.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een voor u bestemd pakket bij de voordeur achtergelaten is. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen melden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket? Deze code begint normaal gesproken met 3S of lijkt op ‘AB123456789CD’.
    - Wat is uw e-mailadres?