Klacht POSTNL: Het pakket wordt bij een pakketpunt afgeleverd zonder poging bij mijn adres te leveren.

Klachtnummer
# 490464
Gebruiker
ABC
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn pakketten worden niet bij mij thuis afgeleverd. Ik heb een redelijk lastig te bereiken adres. Bij elk pakket van post NL staat er dat de bezorger mij is misgelopen en dat mijn pakket afgeleverd is bij het dichtstbijzijnde Post NL pakketpunt. Dit terwijl ik tijdens de aflevertijd gewoon thuis ben. Het is vooral erg vervelend als het pakket dat je besteld hebt een loungestoel is en je niet in het bezit van een auto bent...

De oplossing

De bezorger kan moeite doen om eerst bij mij aan te bellen, voordat hij/zij het pakket direct bij een afhaalpunt wordt gedropt. Misschien is een briefing over intercomsystemen handig.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inderdaad niet fijn dat uw pakketten niet bij u thuis aangeboden worden. Ik wil er graag voor zorgen dat dit met de bezorger besproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is er een "niet thuis" briefje in uw brievenbus achtergelaten;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen