Klacht POSTNL: Het pakket wordt bij een pakketpunt afgeleverd zonder poging bij mijn adres te leveren.

ABC

Mijn pakketten worden niet bij mij thuis afgeleverd. Ik heb een redelijk lastig te bereiken adres. Bij elk pakket van post NL staat er dat de bezorger mij is misgelopen en dat mijn pakket afgeleverd is bij het dichtstbijzijnde Post NL pakketpunt. Dit terwijl ik tijdens de aflevertijd gewoon thuis ben. Het is vooral erg vervelend als het pakket dat je besteld hebt een loungestoel is en je niet in het bezit van een auto bent...

De bezorger kan moeite doen om eerst bij mij aan te bellen, voordat hij/zij het pakket direct bij een afhaalpunt wordt gedropt. Misschien is een briefing over intercomsystemen handig.

Inderdaad niet fijn dat uw pakketten niet bij u thuis aangeboden worden. Ik wil er graag voor zorgen dat dit met de bezorger besproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Is er een "niet thuis" briefje in uw brievenbus achtergelaten;
    - uw e-mailadres

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.