Klacht POSTNL: Het retourpakket is nog niet aangekomen.

# 442050
nikoes39

goedendag,

29-4 pakket afgegeven bij AH voor adres in Duitsland.
Bestemming Duitsland heeft het nu 07-5 nog niet ontvangen?
hoe kan dit

uitzoeken het gaat om €146,90

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden retourpakket. Tot op heden is het pakket niet bij de ontvanger in Duitsland aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zich zorgen maakt. De kans is zeer groot dat de vertraging met de coronamaatregelen te maken heeft. Meer hierover leest u op https://www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus/veelgestelde-vragen bij het kopje 'Internationaal verzenden'. Klik op de gewenste vraag om het antwoord te lezen.

Aan de barcode te zien heeft u gebruik gemaakt van eRs (Easy Return System). Dat wil zeggen dat de afzender u van een gratis retourlabel heeft voorzien. Om die reden heeft enkel de webwinkel (oorspronkelijke afzender) de mogelijkheid een eventueel onderzoek op te starten.