Klacht POSTNL: Het steeds weer met een smoes beantwoorden van de klacht, maar niet oplossen. Daar heb ik niks aan.
Details
Klacht
Over PostNL is een klacht. Ze houden pakketten die ingeklaard moeten worden en waarbij de online betaling niet mogelijk is, oneindig lang in hun douaneloods. Als hierop een klacht komt, geven ze niet thuis of het is druk, kortom een broodje-aap verhaal. Hun probleem van drukte, maken ze mijn probleem. Dat is onjuist. Ze moeten met een oplossing komen, geen verhaaltjes. Tot slot van rekening melden ze, dat de klacht is afgehandeld. Voor hen misschien, voor mij niet! Waardeloze service en komen verplichtingen niet na. Ik zou zeggen, nieuwe bezems vegen schoon!Gewenste oplossing
ONMIDDELLIJK het pakket vanuit de douaneloods naar het POSTNL-punt sturen, waar ik het kan betalen en ontvangen. Ligt er al bijna vier weken!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.