Klacht POSTNL: Het steeds weer met een smoes beantwoorden van de klacht, maar niet oplossen. Daar heb ik niks aan.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 585653
Gebruiker
kastjemuurloper
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Over PostNL is een klacht. Ze houden pakketten die ingeklaard moeten worden en waarbij de online betaling niet mogelijk is, oneindig lang in hun douaneloods. Als hierop een klacht komt, geven ze niet thuis of het is druk, kortom een broodje-aap verhaal. Hun probleem van drukte, maken ze mijn probleem. Dat is onjuist. Ze moeten met een oplossing komen, geen verhaaltjes. Tot slot van rekening melden ze, dat de klacht is afgehandeld. Voor hen misschien, voor mij niet! Waardeloze service en komen verplichtingen niet na. Ik zou zeggen, nieuwe bezems vegen schoon!

Gewenste oplossing

ONMIDDELLIJK het pakket vanuit de douaneloods naar het POSTNL-punt sturen, waar ik het kan betalen en ontvangen. Ligt er al bijna vier weken!!
Geboden oplossing
Gezien dat het naar PostNL afhaalpunt wordt gestuurd. Nu mag ik nog vier euro extra betalen!! Shame on you PostNL!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat u uw importpakket vanuit Zwitserland nog steeds niet heeft ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik opnieuw onze systemen geraadpleegd. Volgens onze informatie is uw pakket vandaag vrijgegeven en doorgestuurd naar de afhaal-locatie. Ik verwacht dan ook dat uw pakket binnen enkele dagen op de afhaal-locatie wordt bezorgd. Mijn welgemeende excuses voor de vertraging en het hierdoor ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen