Opgelost door POSTNL: het uploaden van de gegevens bij de bva link werkt niet

A.J. Habing

Er werd mij per brief verzocht een reactieformulier in te vullen voor een pakket dat bij de douane ligt. Er is meer informatie nodig. Er wordt een adres gegeven postnl.nl/bva, alles invullen maar alleen het uploaden van de bestanden werkt niet, wordt gelijk uit het programma gegooid. diverse malen geprobeerd ook op andere computers.

dat de uploadlink weer werkt, hoe krijg ik anders mijn gegevens bij de douane.

En mijn pakket bezorgd?

Geachte heer/mevrouw Habing,

Uit uw bericht begrijp ik dat u het bericht van aankomst niet in kunt vullen via de website. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is. Graag reageer ik op uw bericht.

Zou u de 3S/tracking code van het betreffende pakket mee willen sturen, samen met uw e-mailadres? Met die gegevens kan ik u (indien nodig) een nieuw document toe laten sturen. U kunt deze, na in te hebben gevuld, zowel via de post als digitaal retour sturen. Mocht u voor deze laatste optie kiezen, dan kan het formulier verstuurd worden naar BVA-SCIP@postnl.nl. Na het digitaal versturen zou u dan een ontvangstbevestiging vanuit de betreffende afdeling moeten ontvangen, om er zeker van te zijn dat deze in goede staat is aangekomen.

In de tussentijd raad ik u aan om de link via onze website (www.postnl.nl/bva) in de gaten te blijven houden, mijn collega's zijn druk bezig om de technische storing op te lossen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    A.J. Habing
    Dank voor de reactie, inmiddels heb ik het digitaal verzonden.