Opgelost door POSTNL: Het verstuurde pakket naar Zweden is niet bezorgd

angry Opgelost
Postpakket

Pakket naar Zweden niet bezorgd

Het pakket achterhalen en bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Zweden. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw zending is verzonden zonder Track & Trace. Dit staat ook vermeld op het door meegestuurde verzendbewijs. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden. Uw klacht heb ik geregistreerd om de poststroom richting Zweden extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in het proces. Omdat dit een interne melding is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Postpakket
Pakket bezorgd na 3 weken