Klacht POSTNL: Hoe is het mogelijk dat een simpel pakje op 22 mei verstuurd nog steeds Niet in Iran is afgeleverd?

Klachtnummer
# 468871
Gebruiker
Ms
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket na meer dan 2 maanden nog niet bezorgt.

De oplossing

Het pakje vinden en bezorgen op het afleveradres.
Klacht op diverse manieren bij post.nl gemeld maar ik betwijfel of er actie wordt ondernomen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket tot op heden niet bij de geadresseerde in Iran is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er een onderzoek is opgestart. Momenteel duurt het uiterlijk 33 werkdagen voordat u hier een eerste reactie over ontvangt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?