Klacht POSTNL: Hoe kan dat we zijn al de hele middag thuis. Heeft hij geen zin om met 'n zwaar pakket naar boven te

Klachtnummer
# 588641
Gebruiker
H2os#sH
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Krijg net een mail "We hebben je gemist"

Gewenste oplossing

Ervoor zorgen dat de bezorger hun werk goed gaan doen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u niet tevreden bent dat de bezorger niet bij u aan de deur is geweest. Volgens mijn informatie heeft u hier al een melding over ingediend en is het inmiddels besproken met de bezorger. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen