Klacht POSTNL: hoe kan het een week duren voordat een pakket word bezorgd?

fotolijstje

ik heb 5 augustus een pakket weggebracht bij een postnl punt.
ik zie nu dat dit vandaag 13 augustus pas bezorgd is.

daar is weinig meer aan te doen denk

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een zending die u 5 augustus heeft verzonden. U zit in de track en trace dat het pas op 13 augustus is geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u wilt weten waarom het pakket na een week is geleverd. Ik kijk graag met u mee om te zien wat de reden hiervan is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De track en trace code van de zending

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

fotolijstje

de barcode is 3skaba811118885

transactienummer is 1590 8500 0005 0448
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de scans bekeken en kan spijtig genoeg niet achterhalen waarom de zending er zo lang over gedaan heeft. Het streven is uiteraard om een zending binnen 24-uur te leveren, echter is dat geen garantie. Door omstandigheden kan er vertraging ontstaan tijden het proces. Mijn excuses daarvoor.