Klacht POSTNL: hoe kan het een week duren voordat een pakket word bezorgd?

Klachtnummer
# 384043
Gebruiker
fotolijstje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb 5 augustus een pakket weggebracht bij een postnl punt.
ik zie nu dat dit vandaag 13 augustus pas bezorgd is.

De oplossing

daar is weinig meer aan te doen denk

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een zending die u 5 augustus heeft verzonden. U zit in de track en trace dat het pas op 13 augustus is geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u wilt weten waarom het pakket na een week is geleverd. Ik kijk graag met u mee om te zien wat de reden hiervan is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track en trace code van de zending

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    fotolijstje
    Datum





    de barcode is 3skaba811118885

    transactienummer is 1590 8500 0005 0448
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de scans bekeken en kan spijtig genoeg niet achterhalen waarom de zending er zo lang over gedaan heeft. Het streven is uiteraard om een zending binnen 24-uur te leveren, echter is dat geen garantie. Door omstandigheden kan er vertraging ontstaan tijden het proces. Mijn excuses daarvoor.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice