Opgelost door POSTNL: Hoe kan PostNL dit ”etiket” zomaar op mijn adres plakken?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422896
Gebruiker
Ivoormeeuw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket wordt niet bezorgd ivm:
Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring

De oplossing

Dit opheffen, en mijn pakketten ook op zaterdagen bezorgen. We hebben weliswaar een bedrijf aan huis, maar als ik op persoonlijke titel tuingereedschap bestel en het wordt met deze drogreden niet bezorgd waardoor ik niet vooruit kan met mijn klus dan spring ik uit mijn vel.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat er in eens een gesloten verklaring op uw adres zit. Ik wil graag voor u regelen dat deze er afgehaald wordt. Zou u mij hiervoor nog even uw e-mailadres toe willen sturen? Dan ga ik voor u aan de slag om dit te regelen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb uw verzoek om de gesloten verklaring van uw adres te laten verwijderen doorgegeven. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit verzoek wordt binnen 5 werkdagen verwerkt en dan moet u gaan merken dat er ook weer pakketten op zaterdag op uw adres worden aangeboden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ivoormeeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geslotenverklaring wordt opgeheven is mij beloofd. Ik ga ervan uit dat ze hun belofte nakomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen