Opgelost door POSTNL: Hoe kan PostNL dit ”etiket” zomaar op mijn adres plakken?

Ivoormeeuw

Pakket wordt niet bezorgd ivm:
Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring

Dit opheffen, en mijn pakketten ook op zaterdagen bezorgen. We hebben weliswaar een bedrijf aan huis, maar als ik op persoonlijke titel tuingereedschap bestel en het wordt met deze drogreden niet bezorgd waardoor ik niet vooruit kan met mijn klus dan spring ik uit mijn vel.

Uiteraard niet fijn dat er in eens een gesloten verklaring op uw adres zit. Ik wil graag voor u regelen dat deze er afgehaald wordt. Zou u mij hiervoor nog even uw e-mailadres toe willen sturen? Dan ga ik voor u aan de slag om dit te regelen.

Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb uw verzoek om de gesloten verklaring van uw adres te laten verwijderen doorgegeven. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit verzoek wordt binnen 5 werkdagen verwerkt en dan moet u gaan merken dat er ook weer pakketten op zaterdag op uw adres worden aangeboden.

Ivoormeeuw
Geslotenverklaring wordt opgeheven is mij beloofd. Ik ga ervan uit dat ze hun belofte nakomen.