Klacht POSTNL: Hoe krijg ik mijn geld terug van niet uigevoerdedienst!

JanK

Geen reactie op mijn klacht van 10juni

Betere communicatie

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag reactie wenst op uw klacht en onderzoek van eerder deze maand. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan goed begrijpen dat u graag een reactie wenst. Dit had ook al plaats moeten vinden. De reactie komt vanuit de onderzoeksafdeling. Ik geef door aan mijn collega van de onderzoeksafdeling dat u nog geen reactie heeft gekregen. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met u op.

JanK
Ik vindt het meer dan vervelend dat er op een niet uitgevoerde diensverlening van notabene 7mei, ik nog steeds geen reactie heb gekregen, anders dan ee bericht dat een andere afdeling van PostNL dit verder moet afhandelen. Dit schiet allemaal niet op en de betreffende afdeling voldoet dus ook niet aan de gemaakte afspraak om binnen 10 dagen kontakt op te nemen. Moet ik nu weer 10 dagen wachten?