Klacht POSTNL: Hoe krijg ik mijn geld terug van niet uigevoerdedienst!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458029
Gebruiker
JanK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen reactie op mijn klacht van 10juni

De oplossing

Betere communicatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag reactie wenst op uw klacht en onderzoek van eerder deze maand. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan goed begrijpen dat u graag een reactie wenst. Dit had ook al plaats moeten vinden. De reactie komt vanuit de onderzoeksafdeling. Ik geef door aan mijn collega van de onderzoeksafdeling dat u nog geen reactie heeft gekregen. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vindt het meer dan vervelend dat er op een niet uitgevoerde diensverlening van notabene 7mei, ik nog steeds geen reactie heb gekregen, anders dan ee bericht dat een andere afdeling van PostNL dit verder moet afhandelen. Dit schiet allemaal niet op en de betreffende afdeling voldoet dus ook niet aan de gemaakte afspraak om binnen 10 dagen kontakt op te nemen. Moet ik nu weer 10 dagen wachten?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen