Klacht POSTNL: Hoe krijg ik mijn geld terug van niet uigevoerdedienst!

JanK

Op 7mei een pakketje aangeboden terverzending naar USA.
Alhoewel T&T informatie steeds op : In transit, stond inmiddels een afhaalbericht thuis gekregen dat het pakketje geweigerd is, vanwege inhoud gevaarlijke stoffen. Met name Lithium Batterij.
Dit is eenvolstrekt foute conclusie!
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Postnl. Meerdere keren zelfs, maar pas de laatste keer is er een intern verzoek opgesteld. Dat was op 10 juni.
Via een eerdere klacht melding zou uiterlijk 26juni een eerste reactie van PostNL komen.
Het is nu 16:56 uur 26 Juni en helaas niets vernomen.
Dit is zeeeer triest te vernemen hoe dit bedrijf denkt om te gaan met haar klanten.
Wat kan ik nog verwachten?
Krijg ik mjn Euro 29.30 nog een keer terug?

Bemiddelen in de communicatie

Uiteraard niet fijn dat u hier nog steeds niks over heeft gehoord. Ik zie dat u ook via een ander medium contact met ons heeft opgenomen en er een bericht naar onze onderzoeksafdeling is gestuurd om dit zo snel mogelijk op te pakken en om zo snel mogelijk contact met u op te nemen, zodat u ook weet waar u aan toe bent. Namens PostNL excuses voor het ongemak.

JanK
Het is inmiddels 29 juni en POSTNL heeft nog steeds geen contact opgenomen om inhoudellijk mijn klacht op te lossen.