Klacht POSTNL: Hoe lang gaat dit nog duren?

sad Niet opgelost
Tuinset

Ik heb op 6 april een pakket aangeboden voor Albanië bij post NL en het is nu 6 mei en volgens de code staat het nog steeds in transitie.

Misschien kunt u mij bellen om dit uit te leggen. Mijn nr is 06-14344452.
Track &Tracenummer CC085100585NL

Ik snap inderdaad dat u ondertussen bezorgd bent over deze zending. Er zijn helaas een hele boel vertragingen in de internationale verzendingen. Hierdoor kunnen wij helaas ook pas later een onderzoek naar zendingen opstarten. In het geval van Albanië is dat pas naar 44 dagen. Mocht de zending op 20 mei nog niet afgeleverd zijn, neem dan even contact met onze klantenservice op. Vanaf dat moment kan er een onderzoek opgestart worden naar deze zending

Tuinset
Het kon nog wel even duren ivm Corona gaan er haast geen vluchten. Ik kon contact met ze opnemen als er op 20 mei nog geen verandering had plaats gevonden