Opgelost door POSTNL: Hoe moeilijk is het om een pakket te bezorgen op het juiste adres.

content Opgelost
R. Schoppema

Pakket is bezorg in een heel andere straat 600 meter verderop gewoon onder een overkapping gelegd en vrolijk als bezorgd afgemeld.

Op z'n minst excuses. Een bos bloemen voor de eerlijke vinder.

Hallo, is daar iemand?
    Geachte heer, mevrouw Schoppema,

Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw zending op een heel ander adres is afgeleverd. Het is daar vervolgens onder een overkapping gelegd en de bewoner van dat adres heeft ervoor gezorgd dat u het pakket alsnog in ontvangt hebt kunnen nemen. Graag reageer ik hierop.
    Het is uiteraard niet de bedoeling dat een zending onbeheerd wordt achter gelaten en al helemaal niet onbeheerd. Namens PostNl wil ik mijn excuses aanbieden hiervoor.

Ik heb hiervan direct een klacht aangemaakt zodat dit met de betrokken medewerker kan worden besproken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar we hopen zo herhaling te kunnen voorkomen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

R. Schoppema
Excuses aanvaard. Een gesprek door postnl met betreffende bezorger waarvan helaas geen terugkoppeling wordt gegeven. Helaas wordt de eerlijke vinder niet beloond door postnl, toont weinig respect, was toch weer €70 handelswaarde. Hiervoor dus punten aftrek.