Opgelost door POSTNL: Hoe moeilijk is het om een pakket te bezorgen op het juiste adres.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 303973
Gebruiker
R. Schoppema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket is bezorg in een heel andere straat 600 meter verderop gewoon onder een overkapping gelegd en vrolijk als bezorgd afgemeld.

De oplossing

Op z'n minst excuses. Een bos bloemen voor de eerlijke vinder.

2 reacties

  1. Auteur
    R. Schoppema
    Datum
    Hallo, is daar iemand?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Schoppema,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw zending op een heel ander adres is afgeleverd. Het is daar vervolgens onder een overkapping gelegd en de bewoner van dat adres heeft ervoor gezorgd dat u het pakket alsnog in ontvangt hebt kunnen nemen. Graag reageer ik hierop.
    Het is uiteraard niet de bedoeling dat een zending onbeheerd wordt achter gelaten en al helemaal niet onbeheerd. Namens PostNl wil ik mijn excuses aanbieden hiervoor.

    Ik heb hiervan direct een klacht aangemaakt zodat dit met de betrokken medewerker kan worden besproken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar we hopen zo herhaling te kunnen voorkomen.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Schoppema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses aanvaard. Een gesprek door postnl met betreffende bezorger waarvan helaas geen terugkoppeling wordt gegeven. Helaas wordt de eerlijke vinder niet beloond door postnl, toont weinig respect, was toch weer €70 handelswaarde. Hiervoor dus punten aftrek.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?