Klacht POSTNL: Hoe navraag te doen om te weten of zending verloren is gegaan?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 454193
Gebruiker
B. Schatz
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 mei jl een aangetekende zending vanuit Amsterdam naar Belgie verzonden. De zending onder nummer is op 10 mei voor het laatst gescand en is al dan niet overgedragen door Post.nl aan Bpost. Beiden wijzen naar elkaar en aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor verdere afhandeling. Verder heb ik het telefoonummer Klanterservice voor particulieren 088-2255555 getracht te bereiken zonder resultaat; de verbinding wordt na verwijzing naar website verbroken. Navraag doen wordt niet op de website als mogelijkheid gegeven en binnen welke tijdslimiet bezorging moet plaats vinden evenmin. Heel teleurstellende service Post.nl.

De oplossing

Contact opnemen met mij.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket en de afhandeling van uw melding hierover. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat balen om te horen dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik wil hiervoor graag een onderzoek starten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - Een omschrijving van de inhoud en het uiterlijk van het pakket met zoveel mogelijk details. Denk aan kleur, merk, maat, vorm, etc.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privé reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    B. Schatz
    Datum
    Zending in witte envelop.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze envelop tot op heden niet is aangekomen. Hierbij wil ik u informeren over de verdere afhandeling.

    Ik heb een onderzoek voor u opgestart. U zal hier uiterlijk binnen 10 werkdagen bericht over ontvangen.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Schatz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belofte na 10 dagen meer nieuw over niet bezorgde aangetekende zending naar België opgestuurd op 7 mei. Op Post.nl site geen mogelijkheid tot het doen van navraag en de klantendienst heel slecht of in het geheel niet te bereiken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen