Klacht POSTNL: Hoezo niemand aanwezig tijdens aflevering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338916
Gebruiker
Visgids
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorger geeft volgens track and tracé (track and tracé code:3STBVE8585043) aan dat hij op zaterdag 15 december om 11.45 uur aan de deur is geweest en er niemand aanwezig was.
Het adres betreft een zakelijk adres wat ook op zaterdag geopend is en wel van 7:00 uur tot 23:00 uur en de deur is gewoon open.

Nu kreeg ik mijn bestelling pas 17 december geleverd en waren de producten bedorven.

16 december had ik de producten nodig , voor een interview en fotosessie van een magazine., dat kon dus ook niet doorgaan zoals gepland

Een vergoeding zou wel op zijn plaats zijn

De oplossing

Vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag wil ik uw klacht registreren. Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken uw e-mailadres te verstrekken.

    Gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden van PostNL.

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb uw klacht geregistreerd. Deze wordt besproken met de verantwoordelijke medewerker om herhaling te voorkomen. Daar dit een interne afhandeling betreft, ontvangt u hierop geen reactie.

    Mocht de voorgevallen situatie zich nogmaals voordoen, neemt u dan gerust contact op met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Visgids
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, reactie is een standaard stukje tekst , wat iedereen met deze klacht krijgt Hier uit blijkt wel dat Postnl zich niet druk maakt om enige vorm van klantvriendelijkheid en service. Wij zijn Postnl en hebben (n)iets voor je , ja frustratie. Als ik voortaan online iets wil bestellen en ik zie dat het desbetreffende bedrijf met postnl werkt, zal ik dit bedrijf via e-mail laten weten dat ik iets wilde bestellen maar er vanaf heb gezien omdat ze met postnl werken. Dit zouden meer mensen moeten doen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen