Klacht POSTNL: Hoge snelheid, agressief rijgedrag meerpaalplein cq markplein dronten.

S. Blom

Bezorger rijd onverantwoord hard over meerpaalplein cq markplein. Dit gebeurde net vopr 11.00. Kinderen hebben rond die tijd muziekles.... er lopen dus het eea aan kinderen. Ik heb de bezorger vriendelijk aangesproken op het te hard rijden. Ik kreeg een non verbale arrogante houding als antwoord. Ik heb een foto van nummerbord gemaakt. Het ging iig om een meneer van buitenlands afkomst. Ik ga er iig wel vanuit dat die meneer nederlands kan.

Persoon aanspreken op gedrag

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het gedrag van een chauffeur. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit deze chauffeur zich niet correct heeft gedragen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Begrijp ik goed dat dit op 28 juni is voorgevallen in uw eigen woonplaats?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.