Klacht POSTNL: Hond ontsnapt door jullie postbode

Klachtnummer
# 323299
Gebruiker
Mirandakrediet#123
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Postbode belt aan maar daardoor ontsnapt mijn hond, omdat ze hek niet heeft dichtgedaan, ipv me te helpen stapt ze op de fiets en gaat weg, laat de post op stoep liggen

De oplossing

Ik had gehoopt dat ze me zou helpen maar iin plaats daarvan fiets ze gewoon weg en post op stoep,

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw krediet,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorger. Deze zou het hekje open hebben laten staan, waardoor uw hond is ontsnapt. De bezorger is vervolgens op zijn/har fiets gestapt en is weggegaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u erg verbaasd bent dat de bezorger niet even wilde helpen. Hopelijk heeft u uw hond snel weer kunnen vangen. Ik wil hier graag wel even een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Wanneer heeft dit precies plaatsgevonden (datum +tijdstip)?

    - Weet u zeker dat dit om een bezorger van PostNL ging? Dit vragen we altijd na omdat er ook post via andere bedrijven wordt bezorgd.
    - Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Krediet,

    Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende info.

    Ik heb een klacht voor u ingediend dat dit is voorgevallen. Dit zal met de verantwoordelijke postbode worden besproken door zijn of haar teamleider.

    De postbode zal er voortaan op letten dat ze het hek dicht zal doen zodat de hond niet kan ontsnappen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen