Klacht POSTNL: Hoorn wordt er na meer dan 5 minuten in de wacht gelijk op gegooid bij klantenservice.

# 432040
Consument2018

Neem meer personeel aan, betaal ze ook beter. Ook de bezorgers! Verbeter je dienstverlening en stop met grote investeringen in IT-innovatie. Richt je op je service en veiligheid. Heel Nederland, inclusief jullie eigen personeel, wil dit. Doe er wat aan, zeker nu jullie medewerkers hard nodig zijn in deze crisistijd!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bereikbaarheid van de klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard niet fijn dat de verbinding wordt verbroken als u contact met ons probeert op te zoeken. Wij doen heel hard ons best om in deze tijd onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Waardoor u precies de verbinding verloor kan ik helaas niet achterhalen, maar ik kan u verzekeren dat dit niet expres is gedaan door een medewerken. Mogelijk ontstond er ergens een storing in ons systeem, waardoor dit gebeurde. In ieder geval mijn excuus voor het ongemak.