Klacht POSTNL: Hopeloos

Zakelijke relatie Istvan Szabo

Ik heb een maand geleden een aangetekende pakket naar Cyprus gestuurd (€ 36,00-). Sindsdien niets meer gehoord, pakket niet aangekomen. Het zelfde is vaker gebeurd met mijn pakketten naar Cyprus. Ik vraag me af, waarvoor ik zo veel geld betaal voor zulke service. Ik wil dan ook, dat mijn kosten worden vergoed, en een schadevergoeding word betaald. Waardeloos bedrijf.

schadevergoeding

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden aangetekende pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde op Cyprus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing/vergoeding wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd, ik zie dat er reeds een onderzoek is opgestart om uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u uiterlijk 4 augustus bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Zakelijke relatie Istvan Szabo
geen