Klacht POSTNL: Hopeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 463742
Gebruiker
Zakelijke relatie Istvan Szabo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden een aangetekende pakket naar Cyprus gestuurd (€ 36,00-). Sindsdien niets meer gehoord, pakket niet aangekomen. Het zelfde is vaker gebeurd met mijn pakketten naar Cyprus. Ik vraag me af, waarvoor ik zo veel geld betaal voor zulke service. Ik wil dan ook, dat mijn kosten worden vergoed, en een schadevergoeding word betaald. Waardeloos bedrijf.

De oplossing

schadevergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden aangetekende pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde op Cyprus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing/vergoeding wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd, ik zie dat er reeds een onderzoek is opgestart om uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u uiterlijk 4 augustus bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zakelijke relatie Istvan Szabo
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen