Klacht POSTNL: Houding/communicatie postbezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444392
Gebruiker
Evers#87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Houding en communcatie postbezorger , 7906HD Hoogeveen
Mevr. is altijd nors, kortaf en appt zelfs partner met onvrede als we een keer niet thuis zijn. Ook als we in flat pakketjes van buren niet willen aannemen, laat medewerker duidelijk weten dat ze hier niet blij mee is.
Ik vind dit ongepast en medewerker moet hierop aangesproken, want irritatie bij bezorger hoort niet. Klant is koning.

De oplossing

postbezorger (vrouw) aanspreken op haar werkhouding en attitude richting klanten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet tevreden bent over de bezorger. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Gaat het om een postbezorger of om een pakketbezorger?
    - Indien het om een pakketbezorger gaat, dan ontvang ik graag een Track & Trace code van een pakket die deze bezorger bezorgd heeft.
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evers#87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen