Klacht POSTNL: Houding/communicatie postbezorger

Evers#87

Houding en communcatie postbezorger , 7906HD Hoogeveen
Mevr. is altijd nors, kortaf en appt zelfs partner met onvrede als we een keer niet thuis zijn. Ook als we in flat pakketjes van buren niet willen aannemen, laat medewerker duidelijk weten dat ze hier niet blij mee is.
Ik vind dit ongepast en medewerker moet hierop aangesproken, want irritatie bij bezorger hoort niet. Klant is koning.

postbezorger (vrouw) aanspreken op haar werkhouding en attitude richting klanten

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet tevreden bent over de bezorger. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Gaat het om een postbezorger of om een pakketbezorger?
    - Indien het om een pakketbezorger gaat, dan ontvang ik graag een Track & Trace code van een pakket die deze bezorger bezorgd heeft.
    - Uw e-mailadres.

Evers#87