Klacht POSTNL: Huisadres gekoppeld aan ver postnl punt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423010
Gebruiker
Botman5
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Adres gekoppeld aan postnl punt 3.5 km verderop terwijl we er ook een hebben op 50m afstand. Postnl klantenservice kan dit niet veranderen. Erg triest en soms praktisch erg vervelend.

De oplossing

Updaten koppelen huisadres aan dichtsbijzijnde postnl punt.

3 reacties

  1. Auteur
    Botman5
    Datum
    Postnl heeft blijkbaar ook geen tijd om te reageren..
  2. Auteur
    Botman5
    Datum
    Postnl heeft blijkbaar ook geen tijd om te reageren..
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afstand tot de gekoppelde locatie aan uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u dit erg onhandig vindt. Afhaalpunten worden aan bepaalde postcode gebieden gekoppeld, daarin wordt de keuze gemaakt om het voor alle postcodes die binnen dat postcodegebied vallen de dichtstbijzijnde locatie te maken. Uw specifieke huisadres kan daarom een afhaalpunt hebben die dichter in de buurt is. Helaas kunnen wij dit niet per specifiek adres instellen of veranderen. Namens PostNL nog mijn excuus voor het ongemak. Hopelijk snapt u met deze uitleg iets beter de situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Botman5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, en uitleg lijkt me niet helemaal juist. In ons geval zijn we gekoppeld aan een afhaalpunt in een ander dorp en ander postcode gebied. Het gaat om een nieuwbouw wijk postcode gebied 2342 waarbij al langer dan een jaar een postnl afhaal locatie is. Het probleem lijkt mij te zijn dat jullie systeem niet bijgewerkt wordt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?