Klacht POSTNL: Huisnummer ontbreekt

Klachtnummer
# 61885
Gebruiker
Nadira
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte TNT,

Ik heb een paar bestellingen uit China gedaan waarbij het huisnummer niet goed is vermeld. Na contact met de afzender genomen te hebben heeft deze mij geadviseerd contact met jullie op te nemen. Helaas kreeg ik een medewerker die niet eens voor mij wou kijken, de pakketjes worden teruggezonden punt uit was het verhaal. Mijn telefoonnummer staat wel op de pakketjes vermeld en ook de rest van mijn adres alleen het huisnummer ontbreekt. Graag zou ik hierbij geholpen willen worden! Ik betreur het ten zeerste als al mijn bestellingen teruggezonden worden naar China!

Mvg,
Nadira

De oplossing

Graag mijn huisnummer aanvullen en de pakketjes alsnog bezorgen ipv retoursturen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Benali,Uit uw bericht begrijp ik dat het huisnummer van uw pakket niet is vermeld. Ik heb de barcode voor u nagekeken maar deze is helaas nog niet in Nederland aangekomen. Ik kan voor u nog geen melding uitzetten. Ik wil u adviseren om de status via de Chinese track and trace site in de gaten te houden. Als hier de melding verschijnt dat uw pakket in Nederland is aangekomen kunt u telefonisch, per email of via social media contact met ons opnemen zodat we meteen een melding voor u kunnen uitzetten.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Nadira
    Datum
    Beste Lotte,Toen ik vandaag een 0900 nummer had gebeld kon mij verteld worden dat de meeste pakketjes terug gestuurd zijn. Ik vind het heel erg dat toen ik jullie andere nummer belde men niet eens voor mij wou kijken. Ik weet niet welke pakket nog niet binnen is?Mvg,
    Nadira
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Benali, Heel erg vervelend dat de meeste pakketten van u retour zijn gestuurd. Ik heb nogmaals de andere barcode van u na gekeken, RB66666277CN. Helaas is deze nog niet aangekomen in Nederland. Mocht het zo zijn dat het erg lang duurt wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. Ook wil ik u hierbij adviseren om uw adresgegevens te controleren met de afzender.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen