Klacht POSTNL: Hulp

Evelien van doornen

Er wordt slordig omgegaan met mijn post.

Klacht1

Mijn post zou doorverzonden worden na verhuizing. de post is zoek, er zijn wel stickers uitgedraaid maar post is nooit aangekomen. Inmiddels de app geïnstalleerd om de nieuwe binnen komende post te traceren.

Klacht2
Ik krijg post en rekeningen van mensen die hier niet wonen. Blijft zo kan niks aangedaan worden, maar wordt wel elke keer bij mij bezorgd. Bij de gemeente geweest mensen hebben nooit bij mij ingeschreven gestaan waarom wordt het dan wel hier bezorgd?

Klacht 3
Spullen bestelt bij aliexpress vergeet ik het huisnummer te noteren.eerst bel ik zou het bezorgd zijn op mijn postbus (die ik niet heb) vervolgens is de barcode onleesbaar. Wat blijkt er mist een huisnummer(het laatste abtwoord is de juiste) . Er wordt aangegeven dat ik pech heb, er kan niet geregeld worden dat er een huisnummer genoteerd wordt. En dat terwijl er nog 10pakketen geleverd moeten worden. Oftewel alles wordt teruggestuurd. Terwijl ik alle track and trace codes heb.

Klacht 1 is vervelend omdat dit om belangrijke papieren kan gaan. Klacht 2 is vervelend omdat ik opgezadeld wordt met de ellende van een ander. Klacht 3 is vervelend omdat mij dit geld gaat kosten en heel veel stress die ik nu beter kan gebruiken omdat ik net een nieuwe baan heb.

Wordt ik geholpen bij de komende poststukken die ik nog binnen ga krijgen?

Gaan jullie uitzoeken wie er nep post aan mij verstuurt?

Adresnummer noteren op mijn pakketpost. Zodat dit bezorgd kan worden.

Uitzoeken waar mijn kwijtgeraakte post is, of zorgen dat dit bij een ander niet gebeurt.

Mensen die niet ingeschreven staan op een bepaald adres ook niet die post bezorgen op dat adres.

Geachte heer, mevrouw van Doornen,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat het niet goed gaat met de doorzendservice, dat uw post ontvangt wat niet voor u bestemt is en dat het huisnummer ontbreekt voor een tiental pakketten. Graag geef ik een reactie op uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat de door u aangevraagde doorzendservice niet naar behoren werkt. Graag ontvang ik het nummer van deze service, zodat ik kan controleren of de service wel actief is.

U geeft aan dat u post ontvangt die niet voor u bestemt is. Wie zijn de afzender van deze poststukken en wat is het adres wat op deze poststukken vermeld staat?

Als laatste geeft u aan dat u tijdens het bestellen van pakketten bij AliExpress vergeten bent het huisnummer te noteren. Het is dan inderdaad zo dat deze pakketten niet bezorgd kunnen worden en retour afzender gaan. Dit proces kunnen wij niet tegenhouden. Ik begrijp dat dit zeer ongunstig is. U kunt hiervoor het beste contact zoeken met de afzender. Die zal ook zien dat de pakketten retour komen, en kan u wellicht een oplossing bieden. Graag ontvang ik nog de tracking codes van de pakketten zodat ik met u mee kan kijken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Vriendelijke groet,

Sannette