Klacht POSTNL: huren postbus van PostNL is een regelrechte drama

BOLABC

Ik huur sinds 2017 een postbus bij PostNL voor mijn bedrijf. Postbus nummer die ik heb is volgens de winkel waarin deze staat niet gekoppeld aan het postcode gebied en hoort daar niet. Daarom staat deze postbus sinds ik het huur met een briefje aangegeven en is er veel twijfel of deze wel klopt. PostNL zou dit uitzoeken. aangezien ik veel poststukken mis en ook veel post van iemand anders in mijn bus krijg ( omdat het een ander nummer hoort te zijn volgens de winkel) zou er een vergoeding komen voor het betaalde huur. Er is veel hierover gemeld en met foto's aangetoond wat het probleem is maar nog steeds en na toezeggingen van een medewerker die deze zaak behandelde om dit spoedig op te lossen is er tot op heden niks gebeurd.
veel gebel en terugbel verzoeken etc, u kent het wel..

ik verzoek de vervanger van de vorige medewerker die deze zaak behandelde zo spoedig mogelijk de gemaakte afspraken na te komen. deze zijn een duidelijke koppeling naar de winkel te maken dat deze postbus daar hoort en op de juiste manier moet worden aangegeven. en de betaald huren van begin tot op heden aan mij terugbetalen zoals met zijn collega is afgesproken die om een of ander reden niet meer werkzaam is op betreffende afdeling

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw postbus. Er gaan meerdere dingen mis. Hierover was al contact geweest en er zou een oplossing komen, echter heeft u niets meer vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u graag meer duidelijkheid wilt en een oplossing. Wanneer u problemen heeft met een postbus, moet ik u echter verwijzen naar onze zakelijke afdeling. Vanuit daar kunnen ze u verder helpen. Ik raad u aan om hierover contact met hen op te nemen. Via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk kunt u de contactgegevens terug vinden.

BOLABC
PostNL reageert door te zeggen dat ik met klachten bij PostNLzakelijk moet zijn. een afdeling apart. PostNL snapt natuurlijk dat ik al lang met dit dossier bij PostNL/ zakelijk bezig ben geweest. Ik word weer zakelijk afgewimpeld en hang langdurig aan de telefoon om vervolgens te horen dat persoon die erover gaat weer eens niet op zijn plek zit. ik wil gewoon mijn geld terug en desnoods hef ik deze brievenbus op, het is de omgekeerde wereld dat de klant/ ik achter alles aan moet gaan en nog dik voor betalen ook.