Klacht POSTNL: Identiteitsfraude en pakket onbemand achterlaten nadat het over de schutting heen gegooid worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374517
Gebruiker
annie95
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Levering van mijn pakket, het pakket is al voor de 3e keer over de schutting heen gegooid. Dit terwijl de inhoud van het pakket de waarde waarde heeft van 1329,00.
Na al een klacht ingediend te hebben bij post nl na de 2e keer is het nu een 3e keer weer gebeurt. Overigens is er ook getekend voor het pakket op mijn naam terwijl ik op dat moment in belgië zat het hele weekend. Bij mijn weten is dat identiteitsfraude. Het pakket heeft de hele middag in de brandende zon gelegen bij ons in de tuin, onbeheerd..

De oplossing

Dat ze mij op de hoogte houden van de afhandeling van de klacht. Gezien het feit dat het meerdere malen al gebeurd is een tegemoetkoming sturen, of iets.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier achtergelaten heeft. Dit past niet binnen ons bedrijf.

    Uw klacht is reeds geregistreerd en bij de leidinggevende van de betreffende bezorger gemeld, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.
    Ik begrijp dat u graag wil weten of u in aanmerking komt voor een mogelijke vergoeding. U kunt dan het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender een onderzoek naar uw pakket aanvragen bij PostNL. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
annie95
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, er werd verteld we maken er een melding van en gaan er vanuit dat het niet meer zal gebeuren. Jammer dat ik de melding al een keer eerder heb gemaakt en toen mij hetzelfde werd beloofd. Daarbij komt ook nog eens dat het identiteitsfraude is, een kwalijke zaak waar ik echt heel er van ben geschrokken, daar doen ze verder niks mee.. Er werd mij verteld mocht er toch wat met mijn telefoon zijn dat moet ik maar contact opnemen met de verzender, Mediamarkt en het zelf verder oplossen..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?