Klacht POSTNL: Iedere keer gesodemieter met pakketten uit de us als het hier in Nederland geland is WALGELIJK

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369679
Gebruiker
Wonderworld 58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket uit Amerika is op 31 mei aangekomen op Schiphol.
Vanaf dag 1 dat mijn pakket is verstuurd dagelijkse updates waar het zich bevond.
Eenmaal op Schiphol,geen communicatie meer.
Inkleuren en extra kosten ja dat is normaal(abnormaal) in dit land.
Maar dat er niet normaal met je postpakketten omgegaan kan worden. Waar is mijn pakket .

De oplossing

Ik zou graag mijn duur betaalde pakket in huis hebben.
Zoals het hoort.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat de levering van het pakket lang op zich laat wachten. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inmiddels zie ik dat u het pakket op acht juni in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wonderworld 58
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee ook geen oplossing aangeboden, Enigen oplossing niets meer bestellen,en het is schandalig dat je voor poppen ONDERDELEN TER WAARDE VAN NOG GEEN 70 EURO, 35,78 INKLAAR KOSTEN EN VERVOER MOET BETALEN. TERWIJL JE BIJNA HET GELIJKE BEDRAG AAN VERZENDKOSTEN BETAALD.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen