Klacht POSTNL: Iedere keer gesodemieter met pakketten uit de us als het hier in Nederland geland is WALGELIJK

Wonderworld 58

Mijn pakket uit Amerika is op 31 mei aangekomen op Schiphol.
Vanaf dag 1 dat mijn pakket is verstuurd dagelijkse updates waar het zich bevond.
Eenmaal op Schiphol,geen communicatie meer.
Inkleuren en extra kosten ja dat is normaal(abnormaal) in dit land.
Maar dat er niet normaal met je postpakketten omgegaan kan worden. Waar is mijn pakket .

Ik zou graag mijn duur betaalde pakket in huis hebben.
Zoals het hoort.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat de levering van het pakket lang op zich laat wachten. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Inmiddels zie ik dat u het pakket op acht juni in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn oprechte excuses voor de vertraging.

Wonderworld 58
Nee ook geen oplossing aangeboden, Enigen oplossing niets meer bestellen,en het is schandalig dat je voor poppen ONDERDELEN TER WAARDE VAN NOG GEEN 70 EURO, 35,78 INKLAAR KOSTEN EN VERVOER MOET BETALEN. TERWIJL JE BIJNA HET GELIJKE BEDRAG AAN VERZENDKOSTEN BETAALD.