Klacht POSTNL: iets verstuurd en spoorloos denken wij

viaregia###1948papenweg100

Op 23.4 2020 hebben wij een poststuk verstuurd naar Brugge.
Tot heden heeft betrokkene niets ontvangen. De Barcode is UB 90288922nl.

Het pakje opsporen en bezorgen bij de ontvanger.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een poststuk dat u naar België heeft gestuurd. Dit poststuk is tot op heden niet bij de ontvanger aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u graag zou willen weten waar het poststuk zich momenteel bevindt. Tot mijn spijt kan ik uw pakket niet traceren vanwege de gekozen verzendmethode. Een onderzoek is dan ook niet mogelijk. Wel kan ik de vermissing van uw poststuk registreren, zodat onze interne processen en dienstverlening verbeterd kunnen worden.

- uw e-mailadres;
    - de volledige naam en het volledige adres van de geadresseerde;
    - of het poststuk van een priorityzegel voorzien is.