Klacht POSTNL: iets verstuurd en spoorloos denken wij

Klachtnummer
# 442511
Gebruiker
viaregia###1948papenweg100
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 23.4 2020 hebben wij een poststuk verstuurd naar Brugge.
Tot heden heeft betrokkene niets ontvangen. De Barcode is UB 90288922nl.

De oplossing

Het pakje opsporen en bezorgen bij de ontvanger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een poststuk dat u naar België heeft gestuurd. Dit poststuk is tot op heden niet bij de ontvanger aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u graag zou willen weten waar het poststuk zich momenteel bevindt. Tot mijn spijt kan ik uw pakket niet traceren vanwege de gekozen verzendmethode. Een onderzoek is dan ook niet mogelijk. Wel kan ik de vermissing van uw poststuk registreren, zodat onze interne processen en dienstverlening verbeterd kunnen worden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de volledige naam en het volledige adres van de geadresseerde;
    - of het poststuk van een priorityzegel voorzien is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen