Klacht POSTNL: ik begrijp niet waarom ik nog maals postzegels moet plakken en ik kan het poststuk niet eerst bekijken dus ik ga maar niet zo be

HORST

ik begrijp niet waarom ik een bericht krijg van onvoldoende gefrankeerde post die ik heb verzonden wil graag weten wat het was maar kan dat niet eerst bekijken dus ga ik dat niet betalen ik heb alleen maar kerst kaarten verstuurd met kerst zegels

niet betalen want ik weet niet wat het isfrankeren

Geachte mevrouw Horst,U heeft een portokaart ontvangen die nogal wat vraagtekens oproept. Mijn excuses voor de verwarring hierover. Ik belde u op een ongelegen moment en informeer u nu graag nog op deze manier.Een betaalcode bestaat uit een aantal cijfers en letters. Uw code begint met D01 (dus de cijfers nul en een). Op die manier kon ik de gegevens inzien. Het gaat om een kaart die niet door u verzonden maar bij u bezorgd is, u bent dus de ontvanger. Helaas staat er geen adres van de afzender vermeld. Het handschrift is voor mij niet goed te lezen, maar ik meen bij de handtekening “Thijs” te kunnen lezen.De kaart was gefrankeerd met € 0,44 cent dit is voor een poststuk binnen Nederland te weinig, dit had € 0,60 cent moeten zijn. Ik zie dat u ondertussen de portokosten heeft voldaan. Hiervoor wil ik u hartelijk danken.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Steffi Müller