Klacht POSTNL: Ik ben mijn pakketen kwijt!

Klachtnummer
# 420234
Gebruiker
3112
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kaartje in mijn brievenbus gekregen dat mijn pakketten in de bloempot zijn achtergelaten , wat ik eigenlijk niet vind kunnen!

Want nu ben ik ze allebei kwijt..

De oplossing

Ik wil heel graag weten waar mijn pakketten van 27-1 zijn gebleven en dat dit persoon aangesproken wordt. Want zo gaat iemand niet te werk!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketten die bij de bloempot zijn achter gelaten. U heeft ze daar echter niet aangetroffen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard niet de bedoeling dat zendingen onbeheerd achter gelaten worden. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Het is extra vervelend dat u de zendingen niet heeft aangetroffen. Ik wil hier in ieder geval een klacht over indienen zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de 3S-codes van de zendingen? De KG-code werkt jammer genoeg niet
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Heeft u de zendingen inmiddels gevonden?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen