Klacht POSTNL: Ik ben na twee maanden zelf met sa Dijkman voor wie het packet bestemd was/is begonnen.

Klachtnummer
# 456467
Gebruiker
Aard/appel70
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels ben ik zelf met mv. sa dijkman voor wie het packet bested was/is. een zoekactie begonnen in Londen Hermes, dit is door het bedrijf opgestard., in Londen. Dit is schande voor Koninklijk Post NL., sat ik een packet aangetkend verzend, en dat het na q dat door Post nl als vermist is opgegeven., En dat er jiks meer aan te doen is. Ik heb de vraag gesteld welke routing van zoekactie door Post nl. is gevolgd, tot op heden geen antwoord..Wel wil post.nl de bonnen van de inhoud van het packed hebben om MISSCHIEN IETS te VERGOEDEN. schande.

De oplossing

Alle kosten vergoeden, belkosten naat Londen Hermes, tel kosten in Nederland , met minstens 8-tot 10 mintuten wachten voordat ik iemand aan de lijn krijg, en de verzendkosten en de inhoudskosten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van een door u verzonden pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat het pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing en vergoeding wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens zie ik dat er reeds een onderzoek is ingesteld. De behandelaar van het onderzoek heeft u per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van het onderzoek en de verdere mogelijkheden. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent over de gang van zaken. Tot mijn spijt kan ik de uitkomst van het onderzoek en het antwoord van de onderzoeksafdeling niet veranderen. Het spijt me dat ik in deze situatie verder niets meer voor u kan betekenen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen