Klacht POSTNL: Ik ben niet tevreden met het antwoord en onderzoeksprocedure van POSTNL over mijn aangetekende brief

Beatrix

Ik heb contact opgenomen met POSTNL vanwege mijn vermiste aangetekende brief uit het buitenland, die ik niet had ontvangen. POSTNL is een onderzoek gestart. In de bief schrijven ze, dat ze niets gevonden hebben, bij de hand van de Trac & Trace code.
Ik ben niet tevreden met het antwoord, omdat ze niet zorgvuldig nagekeken hebben door wie de brief zoek was geraakt, en waar:op welke locatie van Postnl. Ze hebben niemand ter verantwoording geroepen voor het kwijtraken van mijn aangetekende brief. (die ik speciaal voor mijn verjaardag heb gekregen )

Dat het bedrijf contact op zou nemen met de POSTNL, zodat ze echt naar mijn brief zouden kijken met de hulp van de code. Want dat gaf aan, waar en wanneer de brief was. En ik verwacht dat ze iemand ter verantwoording roepen voor de fout, wat zij gedaan hebben.
Ik verwacht verder ook, dat ik de reden zou horen, waarom de brief niet achter te halen is.
Alvast bedankt,

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de uitslag van het onderzoek naar uw aangetekende zending vanuit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u meer duidelijkheid wilt over de afhandeling van uw onderzoek. Ik heb uw melding doorgegeven aan degene die het in behandeling heeft genomen. Er wordt binnen uiterlijk twee werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Beatrix
ER is helemaal niets aangeboden. Klachtenkompas heeft geen contact opgenomen na mijn melding. Ik ben niet geholpen.