Klacht POSTNL: Ik ben niet tevreden met het antwoord en onderzoeksprocedure van POSTNL over mijn aangetekende brief

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331139
Gebruiker
Beatrix
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb contact opgenomen met POSTNL vanwege mijn vermiste aangetekende brief uit het buitenland, die ik niet had ontvangen. POSTNL is een onderzoek gestart. In de bief schrijven ze, dat ze niets gevonden hebben, bij de hand van de Trac & Trace code.
Ik ben niet tevreden met het antwoord, omdat ze niet zorgvuldig nagekeken hebben door wie de brief zoek was geraakt, en waar:op welke locatie van Postnl. Ze hebben niemand ter verantwoording geroepen voor het kwijtraken van mijn aangetekende brief. (die ik speciaal voor mijn verjaardag heb gekregen )

De oplossing

Dat het bedrijf contact op zou nemen met de POSTNL, zodat ze echt naar mijn brief zouden kijken met de hulp van de code. Want dat gaf aan, waar en wanneer de brief was. En ik verwacht dat ze iemand ter verantwoording roepen voor de fout, wat zij gedaan hebben.
Ik verwacht verder ook, dat ik de reden zou horen, waarom de brief niet achter te halen is.
Alvast bedankt,

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de uitslag van het onderzoek naar uw aangetekende zending vanuit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me indenken dat u meer duidelijkheid wilt over de afhandeling van uw onderzoek. Ik heb uw melding doorgegeven aan degene die het in behandeling heeft genomen. Er wordt binnen uiterlijk twee werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beatrix
Datum
Uiteindelijke oplossing
ER is helemaal niets aangeboden. Klachtenkompas heeft geen contact opgenomen na mijn melding. Ik ben niet geholpen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen