Klacht POSTNL: Ik ben thuis. Postnl belt niet aan. Is niet langs geweest.

gs

Wederom niet aangebeld. Zegt dat ik niet thuis ben. Terwijl ik gewoon thuis ben. Wanneer houd de idioterie van postnl op!

Ook worden nog steeds mijn pakketten ingedeukt geleverd

En ik ontvang een geheel lege niet thuis bericht. Opgevouwen en oningevuld in de brievenbus.

Elke keer dat ik klaag, doet deze bezorger nog erger gedrag tonen.

Ik wacht al de gehele dag op mijn pakket.

Wat een kut bedrijf.

Los die shit problemen op van je bedrijf of vraag faillessement aan. Elke keer dezelfde loze beloften en geen verandering alleen maar verergering.

gs
    Geen reactie. Omdat ik zo vaak klaag. Klantenservice is nog slechter. Ene mevrouw L. Nack bleef mij maar weg drukken en gaapte in het gesprek en liet haar collega's meeluisteren. Ik hoorde een gewoon roepen "O my god" en een ander zat gewoon te lachen. Mevrouw Back nam eerst op met een andere naam op en toen ik vroeg om haar naam te spellen deed ze zo moeilijk. Vervolgens werd ik 10 minuten in de wacht gezet. Dit is hoe serieus postnl klachten neemt. Loze beloften keer op keer en iedere bezorging is nog slechter dan de vorige.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat de bezorger niet aanbelt, lege briefjes achterlaat en dat u gedeukte pakketten ontvangt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We reageren op Klachtenkompas op iedere klacht. Een enkele keer kan het wat langer duren om te antwoorden. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via andere kanalen contact met onze Klantenservice heeft opgenomen, zowel telefonisch als via social media. Het spijt me dat u het gevoel heeft gekregen dat uw melding niet serieus is genomen. Ik kan helaas niet nagaan hoe het gesprek aan de telefoon is verlopen. Mijn excuses voor het ongemak.

De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Het is aan de leidinggevende om gepaste actie te ondernemen, mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zeker zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Indien een bezorger geen verbetering laat zien na herhaaldelijke meldingen zal dit consequenties hebben voor zijn werk. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

gs
Uiteindelijke oplossing Iedere keer krijg je als antwoord bezorger wordt aangesproken. Beetje raar als dat iedere keer het bezorggedrag verergert. Waarom wordt de dame aan de telefoon ook niet aangesproken op haar onbeschofte gedrag. Postnl zegt veel maar komt niet niets na.