Klacht POSTNL: ik ben verhuist en mijn post zou nagestuur worden daar is voor betaald

pietvan

post word niet door gestuurd.

dat mijn post op ons nieuwe adres bafgeleverd word

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de doorzending van uw post niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het referentienummer van de service? Dit nummer staat vermeld op uw bevestigingsbrief.
    - Wat is het oude adres en wat is het nieuwe adres?
    - Wat is de tenaamstelling van de poststukken die op het oude adres zijn bezorgd?
    - Heeft u al doorgezonden post op het nieuwe adres ontvangen of komt alle post nog op het oude adres?
    - Wanneer is de post op het oude adres bezorgd?
    - Is de post die op het oude adres is afgeleverd wel bezorgd door PostNL? U herkent dit aan een poststempel of Port-betaald-opdruk met de vermelding PostNL en aan een rood/oranje streepjescode op de envelop.
    - Wat is uw e-mailadres?

pietvan
    5 poststukken op het oude adres besteld
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Helaas heb ik onvoldoende informatie van u ontvangen om uw klacht te kunnen behandelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om te antwoorden op alle bovenstaande vragen? U kunt dit doorgeven via een privé bericht.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.