Klacht POSTNL: ik ben verhuist en mijn post zou nagestuur worden daar is voor betaald

Klachtnummer
# 350709
Gebruiker
pietvan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

post word niet door gestuurd.

De oplossing

dat mijn post op ons nieuwe adres bafgeleverd word

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de doorzending van uw post niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is het referentienummer van de service? Dit nummer staat vermeld op uw bevestigingsbrief.
    - Wat is het oude adres en wat is het nieuwe adres?
    - Wat is de tenaamstelling van de poststukken die op het oude adres zijn bezorgd?
    - Heeft u al doorgezonden post op het nieuwe adres ontvangen of komt alle post nog op het oude adres?
    - Wanneer is de post op het oude adres bezorgd?
    - Is de post die op het oude adres is afgeleverd wel bezorgd door PostNL? U herkent dit aan een poststempel of Port-betaald-opdruk met de vermelding PostNL en aan een rood/oranje streepjescode op de envelop.
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    pietvan
    Datum
    5 poststukken op het oude adres besteld
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Helaas heb ik onvoldoende informatie van u ontvangen om uw klacht te kunnen behandelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om te antwoorden op alle bovenstaande vragen? U kunt dit doorgeven via een privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen