Klacht POSTNL: Ik had een nummer onjuist ingevuld, waardoor het een niet bestaand adres is geworden. Volgens eigen

Klacht@PostNl

Hebben post geleverd op nummer dat niet bestaat, dus nu is het poststuk zoek.

Oplossen

Geachte heer/ mevrouw,

Het spijt me om te horen dat er per abuis een foutief huisnummer op het pakket is vermeld. Dit levert inderdaad geen bestaand adres op in mijn systeem. Als het pakket niet kan worden afgeleverd dan zal het retour gaan naar de afzender. Het pakket zit momenteel nog in de sortering. Mocht het pakket niet binnen een aantal dagen retour zijn gekomen of er komt een melding bij te staan dat het pakket niet kan worden afgeleverd, dan kan de verzender contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen, die is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket.

Klacht@PostNl
Postnl heeft klacht niet goed gelezen. Klacht was dat poststuk op huisnummer was bezorgd dat niet bestaand is. Dus zoek is. Postnl gaf aan in reactie dat zij zagen dat stuk is bezorgd... Dommer kan gewoon niet