Klacht POSTNL: Ik heb afelopen woensdag een aangetekende brief verstuurd, die al een week vertraging heeft.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345829
Gebruiker
Jan Bruggeman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezorging al een week lang vertraagd

De oplossing

Brief bezorgen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bruggeman,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de aangetekende brief die u heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * uw e-mailadres
    * een specifieke beschrijving van de inhoud en uiterlijke kenmerkenvan de zending.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bruggeman,

    Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw aangetekende brief nog niet afgeleverd is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aangetekende zendingen naar een postbus worden in eerste instantie afgeleverd bij de postbuslocatie. Veel bedrijven maken gebruik van een brengservice, wat betekent dat de zending na aflevering bij de postbuslocatie met een brengservice bij het fysieke adres van de postbushouder bezorgd wordt. Het is dan niet altijd zichtbaar in de Ttrack&Trace gegevens dat de brief al afgeleverd is. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de geadresseerde voor een bevestiging dat de brief is bezorgd. Voor de zekerheid heb ik een onderzoek opgestart om de situatie verder uit te laten zoeken. Onze onderzoeksafdeling zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen voor een update over de status van het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Bruggeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er werd geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen