Klacht POSTNL: Ik heb afelopen woensdag een aangetekende brief verstuurd, die al een week vertraging heeft.

Jan Bruggeman

Bezorging al een week lang vertraagd

Brief bezorgen.

Geachte heer Bruggeman,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de aangetekende brief die u heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

* uw e-mailadres
    * een specifieke beschrijving van de inhoud en uiterlijke kenmerkenvan de zending.

Geachte heer Bruggeman,

Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw aangetekende brief nog niet afgeleverd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Aangetekende zendingen naar een postbus worden in eerste instantie afgeleverd bij de postbuslocatie. Veel bedrijven maken gebruik van een brengservice, wat betekent dat de zending na aflevering bij de postbuslocatie met een brengservice bij het fysieke adres van de postbushouder bezorgd wordt. Het is dan niet altijd zichtbaar in de Ttrack&Trace gegevens dat de brief al afgeleverd is. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de geadresseerde voor een bevestiging dat de brief is bezorgd. Voor de zekerheid heb ik een onderzoek opgestart om de situatie verder uit te laten zoeken. Onze onderzoeksafdeling zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen voor een update over de status van het onderzoek.

Jan Bruggeman
Er werd geen oplossing aangeboden.