Klacht POSTNL: Ik heb betaald voor verhuis service en post komt niet aan op nieuwe adres of verdwijnt spoorloos

Klachtnummer
# 391745
Gebruiker
Berry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben verhuist en we Betalen voor post doorsturen vanaf 14 september na nieuwe adres en post word niet ontvangen.. dit is belachelijk als je €35 moet betalen voor service die je niet krijg en dus 1 week voor niks moet betalen (tot nu toe 1 week)

Brieven verdwijnen spoorloos terwijl de postnl app aangeeft er is post voor u onderweg..

De oplossing

Ik wil dat me brieven aankomen op het juiste adres en een retournering van zeker 1 week dat ik voor niks heb betaald en blijft mijn post verdwijnen volledige terug betaling van service wat toch niet word nageleefd

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over de service. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Het ordernummer
    - Van welke afzenders heeft u geen brieven ontvangen
    - Het mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze post niet is doorgezonden. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er inmiddels een klacht is opgemaakt, naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice.U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de verantwoordelijke afdeling om ervoor te zorgen dat de post weer correct zal worden doorgezonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen