Klacht POSTNL: Ik heb betaald voor verhuis service en post komt niet aan op nieuwe adres of verdwijnt spoorloos

Berry

Ik ben verhuist en we Betalen voor post doorsturen vanaf 14 september na nieuwe adres en post word niet ontvangen.. dit is belachelijk als je €35 moet betalen voor service die je niet krijg en dus 1 week voor niks moet betalen (tot nu toe 1 week)

Brieven verdwijnen spoorloos terwijl de postnl app aangeeft er is post voor u onderweg..

Ik wil dat me brieven aankomen op het juiste adres en een retournering van zeker 1 week dat ik voor niks heb betaald en blijft mijn post verdwijnen volledige terug betaling van service wat toch niet word nageleefd

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over de service. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Het ordernummer
    - Van welke afzenders heeft u geen brieven ontvangen
    - Het mailadres van u

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat deze post niet is doorgezonden. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er inmiddels een klacht is opgemaakt, naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice.U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de verantwoordelijke afdeling om ervoor te zorgen dat de post weer correct zal worden doorgezonden.