Klacht POSTNL: Ik heb de indruk, dat PostNL geen aandacht aan onze post schenkt en zomaar ongemoeid laat liggen.

Klachtnummer
# 411874
Gebruiker
Freakflower
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL verziekt mijn Kerst. Zeker al 4 dagen zien we in onze straat geen postbode. Voor de zoveelste keer al deze dagen geen post. Geen kerstkaarten ontvangen (terwijl de PostNL.app dat wel vermeldt). We missen ook al de hele week onze tv-gids, Die zou normaal vorige week moeten geleverd worden door PostNL. Er is ons een puzzelblad beloofd: niets in de bus. Ik vraag mij af, welke onbekende post we allemaal missen door PostNL. Het is weer voor de zoveelste keer mis, PostNL.
Kan een ander bedrijf jullie werk overnemen ? Ik denk dat het dan sowieso beter zal gaan....

De oplossing

Heel snel onze niet geleverde post alsnog in onze bus doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststuk heeft niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waarom uw poststuk is vertraagd. De meeste zendingen worden binnen 24 uur geleverd, maar er blijft altijd een kleine kans op vertraging. Vooral met de afgelopen feestdagen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Wanneer had u post verwacht;
    * Wie zijn de afzenders;
    * Dient de post door PostNL geleverd te worden?;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?