Klacht POSTNL: Ik heb een boek besteld in Amerika maar heb het niet ontvangen

Klachtnummer
# 390505
Gebruiker
BookLover2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakketje niet ontvangen

De oplossing

Mijn pakketje traceren en mij laten informeren waar ik het pakketje kan ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie helaas sinds 22 augustus geen update meer in de status. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden heb ik niet de mogelijkheid om een onderzoek voor u in te stellen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. U heeft een overeenkomst met de afzender en afhankelijk van hoe het pakket is verzonden heeft de afzender soms nog de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen